Fizioterapie

Fizioterapia – tratament medical care utilizează în terapie agenți fizici, naturali sau artificiali (curenți terapeutici, lumină, căldură, presiune, exerciții fizice regulate) în scop profilactic sau curativ. Avantajul procedurilor este că nu sunt solicitante și neplăcute, nu induc în organism substanțe străine.

Obiectivul principal al fizioterapiei este combaterea durerii, inflamației și contracturii.

Terapie laser. (Biostimulent)

Metodă modernă de tratament a durerii, tehnica de laser cu putere mică și efecte atermice, pentru rolul lui biostimulant. Efectele biostimulării sunt:

• diminuarea durerii acute și cronice;
  • accelerarea formării și creșterea calusului;
  • regenerarea mai rapidă a nervilor lezați.
Unde scurte.

Metoda care folosește curenți de înaltă frecvență cu proprietatea ca la trecerea prin țesuturi produce căldură în profunzime. Rol în afecțiunile cronice.

În curând, în cadrul clinicii KMH, vor fi disponibile și alte proceduri fizioterapice care să întregească planurile de recuperare individualizate ale pacienților noștri.

Bucură-te din nou de mișcare!

Contactează-ne azi pentru o programare:

Kinetoterapeut

Program
Clinica

Luni – Vineri

Dr. Marius Popescu *

Luni și Miercuri

Dr. Florentina Ojoga *

Miercuri și Joi

Dr. Alin Popescu *

Marți, Miercuri, Joi

*Cu programare telefonică obligatorie prealabilă.

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo