Afecțiuni

Fiecare pacient care ne contactează sau ne solicită serviciile de reabilitare medicală, primește cele mai bune recomandări pentru tratarea afecțiunilor cronice sau traumatice, necesare în urma unei intervenții chirurgicale sau pentru redobândirea mobilității.

Fă o programare

În sprijinul tău, pentru orice afecțiune

Având o gamă completă de servicii pentru diagnosticare și tratament, centrul de recuperare medicală Kineto Medical Health vine în sprijinul tău cu soluții terapeutice și programe de recuperare pentru o gamă largă de afecțiuni.

• Traumatisme de orice natură indiferent că au beneficiat sau nu de intervenția chirurgicală. (Ex: status post fractură, status post plastie ligamentară, etc.)
  • Tulburări de postură și aliniament (scolioze, cifoze, lordoze)
  • Afecțiuni reumatisme cronice (gonartroză, coxartroză, spondiloză)
  • Deficite congenitale cu/fără abordare chirurgicală
  • Sechele definitive organo-funcționale ale aparatului mio-artrokinetic

Kinetoterapia are un rol important si în recuperarea pacienților cu afecțiuni cronice respiratorii, aceasta realizându-se prin diferite tehnici și posturi speciale având ca scop creșterea VO2 max (volumul maxim de oxigen).

În primul rând, ateroscleroza beneficiază de kinetoterapia profilactică, dar este destinata și persoanelor care au suferit un infarct cardiac, urmând să facă o recuperare specializată și individualizată sub o monitorizare permanentă, aceasta având ca scop antrenarea efortului.

Bolile funcționale ale sistemului nervos își găsesc în kinetoterapie elementele de bază ale asistenței medicale.

Programele de recuperare medicală în neurologie (neuroreabilitare) au un rol important la pacienți după un AVC (accident vascular cerebral), apareze sau plegii, diverse boli neuromusculare, scleroze multitple, boala Parkinson’s, neuropatii, poliradiculonevrite, pre/post intervenții chirurgicale de hernie de disc intervertebral, discopatii cervicale sau lombare.

Totodată, kinetoterapia are un rol important în reabilitarea coordonării și controlului motor, echilibrului si reeducarea sensibilității.

Pentru conceptul de remodelare și întreținere corporală, Kineto Medical Health oferă programe originale destinate fiecărui pacient cu cele mai bune rezultate, principalul obiectiv fiind creșterea în timp a toleranței la efort, un corp mai armonios, o greutate optimă și implicit o viață mai sănătoasă.

Recuperarea medicală adresată acestor grupe de vârstă constă în diferite programe adresate mai ales diferitelor malformații congenitale cum ar fi picior varus equin sau luxații congenitale.

Pentru Sportivi

Echipa noastră, având o experiență semnificativă în lucrul cu sportivii amatori și de performanță, a dezvoltat programe adaptate acestora, care să genereze cele mai bune și mai rapide rezultate.

Recuperarea medicală precoce poate preveni agravarea afecțiunii și ajuta la reîntoarcerea în activitatea sportivă.

Mai, 2019 – Semnare Protocol dintre KMH și FRR.

În prezent, echipa noastră este partener oficial al Federației Române de Rugby și a avut sau are contracte în derulare cu echipa de handbal masculin a clubului CSM București, cu echipa națională de Polo de seniori a României, cu Federația Română de Tenis, cu Liga Profesionistă de Fotbal și cu echipa de Rugby a clubului Grivița București.

Până acum, numeroși sportivi de performanță ne-au solicitat ajutorul, iar noi am făcut tot ce am putut pentru ca ei să revină în sportul care i-a consacrat. Nu oricum, ci mai încrezători în forțele proprii și mai puternici decât înainte de accidentări!

Contactează-ne pentru programări

Sau sună-ne la +40 746 327 451

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube